کامپیوتر و مدرسه

کامپیوتر و مدرسه

رشته کامپیوتر فنی هنرستان - آموزش و پرورش
کامپیوتر و مدرسه

کامپیوتر و مدرسه

رشته کامپیوتر فنی هنرستان - آموزش و پرورش

فایلهای درسی-دبیرستان توحید

برای دانلود مطالب درسی بر روی هر بخش کلیک کنید.

مبانی رایانه:

1- مبانی رایانه - فصل اول

2- مبانی رایانه - فصل دوم

3- مبانی رایانه - فصل سوم

سیستم عامل (ویندوز7):

1- مرجع شماره یک

2- مرجع شماره دو

-------------------------------------
سئوالات و پاسخنامه امتحانی
           - امتحان شماره یک (مبانی)

       - کلید امتحان شماره یک

نظرات 8 + ارسال نظر
قلی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 09:08

یعنی چه؟؟؟

الطافی شنبه 2 آبان 1394 ساعت 20:39

قدر آقای راستی رو بدونید که بی شک بهترین معلم کامپیوتر هست...

آقــــــای راستی ممنون برای 2 سال زحمتی که برای ما کشیدید :)

مرسی، شما لطف دارید!

دلنواز سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:43

هر انسانی دو آموزنده دارد :
یکی روزگار و دیگری آموزگار
-اولی به بهای زندگی ات
-دومی به بهای زندگی اش

جناب آقای راستی از شما به خاطر تمام زحمت هایتان طی دو سال هنرستان صمیمانه تشکر می کنم . امیدوارم همیشه تندرست و سلامت باشید.

**************************
سلام، ممنون
انشاء اله شما هم در همه مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

پوریا اختری جمعه 8 آبان 1394 ساعت 19:41 http://www.best-apps.ir

سلام اقای راستی خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون چرا برای این وبلاگ خوب دامنه ir یا com نمیگیرید وبلاگتون عالیه بازم ممنون از مطالب مفیدتون

****************************
سلام، مرسی.
تو فکرش هستم!

حسین زارع دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 13:16

سلام آقای راستی
بابت زحمتی که دوسال برام کشیدین ممنون
ایشالا بتونم من و دوستام زحمات شمارو جبران کنیم

**************
سلام
خواهش میکنم وظیفه بوده، شما لطف دارید.

سبحان نظری چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 16:22

سلام اقای راستی ، اینکه ما میام توی سایت و مطالب درسی یا نمره هامون رو میبینیم خیلی خوبه و اون کابلی که سر کلاس استفاده میکنید خیلی روش باحال و است و بچه ها با این روش خیلی ساکت هستند من یک انتقاد از شما دارم امیدوارم که ناراحت نشین اونم این است که این چیزهایی که سر کلاس میگین به نظر شما خیلی ابتدایی نیست ؟ ما توی مقطع ابتدایی کار با فوتوشاب و .... را یاد گرفتیم ولی شما از اول اول کار شروع کردید ولی این اطلاعات و مبانی کامپیوتر خیلی خوب بود و اطلاعاتی خوبی را به ما داد من داداشم از حافظه و کامپیوتر و اجزای ان خیلی چیزا بلد و من همیشه حسودی می کردم حالا منم یه چیزایی بلدم ولی بازم اون اطلاعات بیشتری داره انگار داخل مغزش یک مدم اینترنت هست

سلام
به خاطراختلاف سطحی که در کلاسها وجود دارد ما مجبور به گفتن کلیه مطالب مقدماتی از آغاز هستیم زیرا بسیاری از بچه ها به صورت علمی این مطالب را آموزش ندیده اند هر چند برخی دیگر کاملاً به آن مسلط هستند و ما ناچار به آموزش به این افراد هستیم.
در رابطه با یادگیری مطالب کامپیوتری، موضوعات آنقدر گسترده و وسیع هست که تمام عمر هم جهت یادگیری بخشی از آن کفایت نخواهد کرد، پس نگران این موضوع نباشید و به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن بهتر است با توجه به علاقه مندی خود در یک زمینه به یادگیری بپردازید!
"اگر نمی توانی بر فرازقله، سرو باشی در ته دره خار شو ولی بهترین خار باش"

سبحان نظری جمعه 29 آبان 1394 ساعت 19:41

یه سوال در رابطه با کنسول های بازی شما اطلاعات دارید چون من یه مشکل خیلی بزرگی دارم

--------------------
نه متاسفانه!
با این حال سئوالتون رو بپرسید.

علی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 20:52

با سلام. آقای راستی شنبه به جای سخت افزار چه کتابی بیاریم.باتشکر

شبکه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد